اکثرا تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی مثل تنوع در گزینه های انتخابی و شرایطی که فرد در آن قرار دارد می گیرد، همان گونه که انتخاب شال و روسری با کیفیت برای خانم ها دارای اهمیت است انتخاب کردن دستمال جیبی و پوشت برای مردان در مد و فشن تاثیر گذار و مهم است، پس این که هر فردی با تغییراتی که در حوزه مد و فشن مطابق با ترند روز ایجاد می کند امری طبیعی است، در ادامه مطلب با در نظر گیری این موضوعات به شما خواهیم گفت چه فاکتورهایی در انتخاب های شما تاثیر گذار هستند و شال و روسری در حوزه مد و فشن جایگاه بسیار مهمی دارد.

 

             

 

مدنظر قرار دادن مد و فشن

زنان و دختران نسبت به جزئیات حساسیت بالایی دارند، به گونه ای که انتخاب شال و روسری فشن برای آن ها گزینه مهمی به شمار می رود، عوامل دیگری به غیر از شال و روسری در حوزه مد و فشن مهم است مانند مانتو و شلوار و یا سبک آرایش.. اما اگر فردی قصد دارد سلیقه و نوع پوشش خود را به نمایش بگذارد از شال و روسری استفاده می کند که در این حوزه امر بسیار مهمی است، به طور کلی می توان گفت در بحث مد و فشن زنانه گزینه های متنوعی وجود دارند که تابع سلیقه و ترند روز می باشند، البته در سطح بازار برندهای متنوعی وجود دارند که می توانند در گزینه های انتخابی افراد بسیار اثر گذار باشند.

 

 

نکات مهم در زمان خرید شال و روسری

 

شال و روسری فشن از جمله مواردی است که افراد در زمان خرید باید برخی نکات را رعایت کنند تا بتوانند در این زمینه انتخاب های خوب و درستی داشته باشند، ابتدا جنس شال و روسری که انتخاب کرده اید را مورد بررسی قرار دهید و به عنوان نکته مهم در خرید شال و روسری به آن اهمیت ویژه ای بدهید، شال و روسری در مد و فشن دارای انواع مختلفی می باشد که شامل حریر، نخی، ابریشم و ساتن است هر کدام از این ها دارای ویژگی های خاص خود هستند که بابد تمامی موارد را در زمان خرید مورد توجه قرار داد و بر اساس نیاز خرید کرد.

 

ارزان بودن شال و روسری

 

در برخی مواقع شرایطی پیش می آید که شما کمان می کنید اجناس ارزان قیمت در دسته بندی با کیفیت ها قرار می گیرند اما باید بدانید این باوری کاملا اشتباه است و تنها چیزی که نصیب شما می شود یک محصول بی کیفیت و نامرغوب است، هنگامی که برای خرید به سراغ شال و روسری ارزان می روید باید بدانید که مواد اولیه که در تولید شال و روسری به کار رفته بی کیفیت بوده است حال شما می توانید بودجه کمتری هزینه کنید و جنسی ارزان خریداری کنید و یا اندکی بیشتر هزینه کنید و شال و روسری بسیار با کیفیتی را خریداری کنید، تصمیم با خود شماست!.

 

برندها و تاثیرات شان

 

در شال و روسری فشن برای خانم ها یکی از فاکتورهای مهم و اثر گذار برند شال و روسری می باشد، شال و روسری در مد و فشن توانسته با طرح های خاص خود مخاطبین زیادی را به خود جذب کند، شال و روسری ها در سبک های مختلف تولید و روانه بازار می شوند، شما می توانید مطابق با سلیقه خود محصولاتی که روانه بازار شده است را خریداری کنید، برند معروفی که در میان ایرانیان توانسته است مخاطبین زیادی را به خود جذب کند برند آدور می باشد این برند محصولات منحصر به فردی را برای طرفداران خود عرضه کرده است.

 

         

 

نحوه هماهنگی و اجرای آن با لباس

 

به یاد داشته باشید که در مبحث مد و فشن و در برخی موارد از خرید لباس برند و ترند فاصله کمی می گیرد، و بیشتر نحوه لباس پوشیدن نمایش داده می شود به طور مثال؛ شما در وب سایت های مختلفی به دنبال این هستید که به چه سبکی لباس بپوشید و یا به دنبال این هستید که روسری خودتان را به چه مدلی ببندید و سبک های آن را دنبال می کنید، این جستجوها به شما کمک می کند تا لباس ها و پوشش خودتان را طوری که دلخواه تان است اجرا کنید.

 

از کجا و چجوری بخریم؟

معمولا در بحث مد و فشن این فروشندگان هستند که کمتر مورد توجه قرار می گیرند، البته بدانید که آن ها به عنوان یک مشاور می توانند در کنار شما باشند و کمک زیادی به شما کنند خرید اینترنتی شال و روسری این امکان را برای شما فراهم می کند تا قبل از انجام خرید درباره محصول مورد نظر خود مطالعاتی داشته باشید و در آخر انتخابی باب میل خود داشته باشید، اگر قصد دارید شال و روسری به فردی هدیه دهید می توانید طرح و سبک زیبایی را بپسندید چرا که شال و روسری دارای انواع مختلفی می باشد.

 

استایل های بهاره مانتو و شال و روسری در 2021

از آنجایی که تمام بانوان کشور ایران، از شال و روسری و انواع مانتوها برای استایل های خارج از خانه خود استفاده می کنند، باید برای شال و روسری فشن مطابق به مد روز عمل کنند. سال 2021، سالی متفاوت از تمام سال ها بود و صنعت مد در آن تغییر بسیاری کرد.

البته این موضوع را از قلم نیاندازیم که شرکت های بزرگی که در تغییر مد دخیل هستند، امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، از رنگ ها و استایل هایی استفاده کردند که کمی انگیزه بخش باشد.

 

مثلا در طراحی شال و روسری مد 2021، از مدل ها و طرح هایی استفاده شده تا شادی مردم و عموم را افزایش دهد و بتواند کمی آرامبخش روزهای کرونایی باشد.

 

استایل های مانتو بهاره سال 2021

همیشه مدها بر اساس سال میلادی تعیین می شوند و به بقیه کشورها هم سرایت می کنند. به عنوان مثال شرکت ورساچه در سال 2021 مدل ها و طرح های خود را نسبت به رنگ تعیین شده ارائه می دهد.

از آنجایی که ما ایرانیان همیشه برای بهار مد را اعمال می کنیم و طراحان هم برای عید و بهار طبق مد و ترند طراحی می کنند، می توان گفت که در فصل بهار، مد اصلی کشور شروع می شود و همه از آن پیروی می کنند.

مثلا امسال که رنگ خاکستری و زرد برای سال 2021 مد بود، هیچکس از بعد از تحویل سال میلادی به دنبال ترندها و رنگ سال نبود‌. همه در تکاپو بودند تا برای فصل بهار و عید، تیپ و استایلی مشابه به رنگ سال داشته باشند‌.

مانتوهای بهاره ای که هرسال طراحی می شوند هم از همین قانون پیروی می کنند و نسبت به طرح هایی که شرکت های بزرگ از طریق شال و روسری فشن و یا انوع پارچه ها، ارائه می کنند؛ مانتو ها را می دوزند.

 

             

همان طور که گفتیم ترند امسال رنگ خاکستری و زرد می باشد و مدل های به شدت ساده و نچرال مد شده است. از این رو که ترند امسال ساده و طبیعیست، می توان گفت که صنعت مد تغییر بسیاری کرده درست کردن استایل هم ساده تر شده است.

مانتوهای بهاره امسال، پارچه ها و طرح های متفاوت اما ساده ای هستند. اگر بخواهیم نگاهی کلی به مد امسال بیاندازیم، می توانیم مشاهده کنیم که مول مانتوها کاملا ساده است و معمولا پارچه های آن ها شلوغ است.

کت و شلوارها که از قدیم هم وجود داشتند و به شدت یک استایل کژوال شیک و رسمی هستند، امسال بیشتر از بقیه سال ها به چشم می آیند و مانتوهایی تماما ساده، با آستین های طرح دار، در بازار رواج یافته اند.

 

 

 

شال و روسری بهاره مد 2021

شال و روسری مد 2021, با بقیه سال ها تفاوتی ندارد و فقط رنگ آن ها متفاوت است. البته هرسال بهار، رنگ های شاد و طرح های گل گلی ترند است. چون بهار فصلی است که رنگ ها تازه هستند و طبیعیت هم تازه می شود.

از آنجایی هم که مد و فشن از طبیعیت الهام می گیرند، می توان گفت بهار فصل رنگ ها است. حال اگر بخواهید طبق مد سال پیش بروید، می توانید شال هایی را انتخاب کنید که به پارچه های بهار مشهور اند. مثلا برخی از این پارچه ها که معمولا برای شال و روسری بهاره استفاده می شوند عبارت اند از:

 

 

پارچه نخی

پارچه های نخی، همیشه در صنعت شال و روسری فشن، انواع مانتوها و حتی شلوارها، فعالیت داشته داشته اند. پارچه های نخی، علاوه بر این که بسیار خنک هستند، طرح های بسیار زیبا و متنوع هم دارند.

پارچه های نخی، بهترین گزینه به عنوان شال و روسری هستند، زیرا اصلا از روی سر نمی افتند و روی سر هم جلوه خود را خوب حفظ می کنند.

البته پارچه های نخی هم به تنهایی انواع مختلفی دارند که مشهور ترین آن ها که بیشتر در تولید شال و روسری بکار می رود و امسال هم از آن جنس زیاد دیده می شود، پارچه های نخی ابریشمی می باشد. این نخ ها کیفیت بسیار خوبی دارند و شال و روسری هایی از آن ها تولید می شود، بسیار زیبا و با کیفیت هستند.

 

 

پارچه ساتن

پارچه های ساتن، یکی دیگر از پارچه هایی هستند که به شدت در انواع شال و روسری مد 2021 دیده می شوند. این پارچه ها علاوه بر این که زیبایی منحصر به فردی دارند، به شدت برای فصل بهار مناسب هستند و با هر استایل و تیپی هم ست می شوند.

روسری های ساتن، کیفیت خوبی دارند و برای کسانی که قصد دارند از استایل های کژوال استفاده کنند، ساتن ها بهترین گزینه اند.

ساتن ها پارچه هایی هستند که اکثر شرکت های مشهور صنعت مد، از آن استفاده می کنند. مثلا از برخی پارچه های ساتن، شال و روسری، برخی دستنبد و حتی کش مو درست می کنند. ساتن ها در اندازه، رنگ و مدل های متنوع در بازار وجود دارند و یک گزینه بسیار مناسب برای فصل بهار و انواع شال و روسری برند هستند.

 

معمولا اجناسی که قیمت شان پایین است؛ مرغوب نیستند و زیبایی چندانی ندارند. در نظر داشته باشید که انتخاب یک شال و روسری ارزان قیمت؛ صرفاً برای کاهش هزینه ها است و نمی توانید از آن در هر مکانی استفاده کنید.

فراموش نکنید که در حوزه فشن و مد؛ راهنمایی و مشورت فروشنده نیز جهت انتخاب یک گزینه عالی، بسیار مؤثر است و می تواند جدیدترین و مناسب ترین کارهای خود را به شما معرفی کند.‌

همچنین بهتر است در هر شرایطی؛ شال و روسری فشن را با شناخت کافی و کامل انتخاب کنید تا بعدا دچار پشیمانی نشوید و بهترین استفاده را از انتخاب تان ببرید.

همان طور که می دانید؛ پر کاربرد ترین و رایج ترین پوشش سر برای خانم ها در ایران و یا برخی دیگر از کشور ها؛ شال و روسری است. از این رو خانم ها هر ساله، تعداد زیادی شال و روسری را خریداری می کنند و همین امر موجب شده است فروش بالایی داشته باشد و فروشندگان در این زمینه؛ سود زیادی کنند.

ممنون از این که تا انتهای مقاله ما را همراهی کردید؛ امیدواریم موارد ذکر شده به اندازه کافی برای تان مفید باشد و بتوانید با توجه به آن ها، بهترین شال و روسری فشن را برای خود تهیه کنید.

 

 

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *