Melula


یک سایت طراحی لباس خارجی با تمرکز بر خط تولید لباس کودکان است که در دانمارک فعالیت می نماید. در این وب سایت شما می توانید انواع لباس و کیف های بچه گانه را طراحی نمایید. مجموعه‌های این وب سایت رنگارنگ و منحصربه‌فرد هستند و هدفشان بازتاب سرگرمی و تخیل یک کودک است. در حال حاضر وب سایت فوق +1000 عضو فعال دارد.

Personal Effects

یک سایت طراحی لباس خارجی مردانه است که در لندن است. می‌توانید اقلامی برای مردان از لباس های ساده تا لباس های بیرون در این لباس طراحی نمایید. تمام لباس ها با توجه به جزئیات و با استفاده از بهترین پارچه های موجود دست ساز قابل طراحی هستند. در حال حاضر این وب سایت بیش از 1500 نفر عضو دارد.

Thom Morison


در نیوزلند است. هر طرح و پارچه با کیفیتی را به همراه برش های متمایز برای شلوار، پیراهن و لباس بیرونی می توانید توسط این وب سایت پیاده سازی نمایید. این وب سایت بیش از 5000 عضو دارد.

Albion Fit


Albion fit به لباس های فاخر و متناسب با اندام بسیار اهمیت می دهد از همین رو گزینه عالی جهت طراحی است. آنها بر بروز بودن، ارائه طراحی های با کیفیت و کاربردی تمرکز می کنند و توسط گروه متخصص به افراد پشتیبانی ارائه می دهند تا طراحی های آنان بهتر شود. آنها سبک های شایان ستایشی برای مردان، زنان و کودکان دارند. وب سایت مذکور بیش از 2500 نفر عضو فعال دارد.

Rumba Watches


این وب سایت پر سر و صدا شعبه هایی در نیویورک و لس آنجلس دارند. آنها اکسسوری ها و همچنین عینک آفتابی شیک را به همراه طراحی های خود ارائه می دهند. شما می توانید انواع اکسسوری های مد نظر خود را سفارش داده و آنها را با لباس های خود ست نمایید.

در حال حاضر سایت فوق بیش از 6000 نفر عضو دارد.

Grungy Gentleman


در نیویورک قرار گرفته‌است. این سایت یک برند مد و سبک است که برای مردان جسور، معتبر و شیک ساخته شده است. شما می توانید قطعاتی برای کودکان و نوجوانان نیز در این وب سایت مشاهده نمایید. همواره باید در نظر داشته باشید که در این وب سایت امکان استفاده از طرح های قبلی وجود دارد لذا گزینه کارآمدی محسوب می شود. در حال حاضر بیش از 10 هزار نفر در سایت فوق عضو می باشند.


Allbirds ساخنه شده با Shopifyاین سایت طراحی لباس خارجی


در آمریکا است بر روی لباس های جانبی همانند کراوات، کفش و … با استفاده از مواد طبیعی مانند پشم و مقوای بازیافتی و … فعالیت می نماید و طراحی های آنها نیز عالی است.. آنها پنل هایی برای طراحی اقلام مردانه، زنانه و کودکانه دارند. در حال حاضر بیش از 3000 نفر در این سایت اقدام به فعالیت می نمایند

Moon Choi


خارج از شهر نیویورک واقع شده است و طرح های این سایت طراحی لباس به خوبی در داخل شهر مورد توجه قرار می گیرد. آنها امکان ارائه طراحی های پیچیده را فراهم می آورند و لباس های مردانه را با مد زنانه ترکیب می کنند تا ظاهری پیچیده داشته باشند. به کمک این وب سایت شما قادر خواهید بود تا انواع طرح های کاربردی را اجرا نمایید. در این سایت بیش از 10 هزار نفر تا به امروز اقدام به طراحی لباس کرده اند

Incu


برایان و وینسنت وو برادرانی هستند که این شرکت را در سال 2002 ایجاد کردند. طراحی لباس برای مردان و زنان برگرفته از مدل طراحان استرالیا اساس کار طرح های سفارشی آنها است. طراحی در این وب سایت بسیار سرگرم کننده، ماجراجویانه و کلاسیک می باشد از همین رو می تواند برای اغلب افراد جذاب باشد. هم اکنون بیش از 6000 نفر در وب سایت مذکور عضو می باشند.


Harper and Sky


برای زنان فعال و با اعتماد به نفس، هارپر و اسکای مد یک مکان عالی جهت ابراز ایده های نوین است. شما در این وب سایت طراحی لباس خارجی می توانید برای زنان ورزشکار و فعال استایلی شیک

1,875 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *