شال و روسری‌های مناسب فصل پاییز

 

 

برای فصل پاییز اولین چیزی که به ذهن هر خانمی می رسه رنگ‌های گرم مثل طلایی، کرم و نارنجی است.

 

 

اما انتخاب شال و روسری‌های مناسب فصل پاییز کدام است؟

چه گزینه‌ها و چه ترکیباتی مناسب هستند؟

ما دراین مقاله سعی داریم به توضیح شال و روسری‌های مناسب فصل پاییز بپردازیم.

 

انواع الیاف مناسب فصل پاییز

۱-شال و روسری‌های جنس موهر:

ماده اولیه الیاف موهر موی بلند و لطیف خرگوش آنقره و بعضی از نژادهای بز و گوسفند مثل نژاد آنقره (angro) و یا پشم گوسفند مرینوس است که کیفیت این الیاف به شرایط محیط زیست حیوان بسیار بستگی دارد. تارهای موهر معمولاً بین ١٣ تا ٢٢ سانتیمتر و قطر آن ۶۰ – ۵۰ میکرون است که هر چه قطر آن کمتر باشد لطیف‌تر و گران‌تر است. به دلیل نرمی و صافی لیف موهر ریسندگی آن بسیار سخت است و برای همین مقدار الیاف موهر بسیار کمتر از پشم است..

 

ویژگی‌های پارچه موهر:

خاصیت رنگ‌پذیری زیاد
نرمی و گرمی
کشسانی زیاد
درخشندگی زیاد
استحکام زیاد و عمر بالا
مقاومت در برابر چروک
جذب رطوبت
ثبات رنگ
خرید شال موهر

 

۲-پارچه نخی پاییزه

روسری‌های نخی پاییزه:

روسری‌های نخی پاییزه زیرمجموعهٔ پارچه‌های پنبه‌ای می‌باشد. به دلیل عبور ندادن سرما از خود و گرم بودن، مناسب‌ترین جنس شال یا روسری برای فصل سرماست. جنس نخی به راحتی اتو می‌شود و کمتر از سایر جنس‌ها سر می‌خورد. سبک و لطیف و نرم است و مناسب پاییز و زمستان بوده و انتخاب اکثر خانم‌ها است. موجود در سایت با داشتن جنس مرغوب مناسب فصل پاییز هستند. دیدن مدل‌های روسری نخ پاییزه وارد سایت شوید.

 

مشاهده مشخصات روسری نخی

 

روسری نخی ساده و طرح‌دار:

اگر به دنبال تنوع در ظاهر خود هستید روسری نخی با طرح‌های متنوع پیشنهاد می‌شود. این روسری گزینه خوبی برای خانم‌های چادری می‌باشد زیرا رنگ گرم آن آرامش خاصی دارد. روسری نخی طرح هندی و روسری نخ گارزا طرح طیفی دو نمونه روسری نخی با طرح زیبا و مناسب پاییز هستند.

روسری نخی هندی

 

 

شال نخی پاییزه با رنگ‌های مختلف

بعضی شال و روسری‌ها در فصل‌های سرد بسیار سنگین بوده و خیلی خسته کننده است اما بافت این شال‌ها بسیار سبک و نرم بوده باعث خستگی سر و گردن شما نمی‌شود و یکی از پرطرف‌دارترین‌ها در فصل پاییز است. در یک مطلب جدا در رابطه با رنگ شال و روسری مناسب پاییز صحبت شده است، این مطلب را بخوانید.

پیشنهادهای روسری شاپ: شال حریر دولایه و شال موهر طرح ظریف برای دیدن مدل های بیشتر وارد سایت شوید.

شال دو لایه

 

شال نخی خاکستری

اگر شما وقت کافی برای انتخاب شال مناسب ندارید انتخاب شال یا روسری خاکستری و طوسی بهترین راه حل است. رنگ خاکستری رنگ غالب در پاییز است و شما از انتخاب آن اصلاً پشیمان نمی‌شوید.

شال سبز زیتونی

رنگ سبز زیتونی نیز رنگ بسیار فوق‌العاده‌ای برای ست کردن با یک مانتو پاییزه مشکی و کفش زیتونی است. شال نخی ۳ متری و شال تک‌رنگ پلیسه برای این ست می‌تواند استفاده شود.

۳-پارچه پشمی

اغلب تولید کنندگان در فصل سرما به استقبال زیاد مردم در کالکشن‌های پاییزه و زمستانه خود از این نوع پارچه استفاده می‌کنند. روسری‌های چهارخانه و چروک شطرنجی از این جنس است و یکی از ویژگی‌های خوب این روسری این است شما آن را می‌توانید با هر نوع لباسی ست کنید. بخوانید: روسری های چهارخانه و پوشیدن آن در پاییز و زمستان

 

۴-پارچه ابریشم

بهترین گزینه مناسب فصل زمستان و پاییز پارچه ابریشم می باشد. با وجود قیمت بالا هم مناسب فصل تابستان و هم فصل زمستان و پاییز است. روسری ابریشم توییل از گزینه های مناسبی برای فصل پاییز هستند.

 

شال ابریشمی طرح دار :

این مدل شال بسیار نرم بوده و رنگ‌های گرم آن مناسب فصل پاییز بوده و رنگ‌های شاد و سرزنده آن با تضادهای پاییز بسیار هماهنگ است. این مدل شال با لباس‌های رسمی و برای مهمانی و مراسم بسیار شیک و زیبا می‌شود و مناسب بیرون به‌خصوص روزهای بارانی نیست. شما بیشتر چه جنسی را دوست دارید؟ کدام رنگ‌ها را ترجیح می‌دهید؟

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *