نکته ای مهم در تی شرت پوشیدن

به طور کلی پوشیدن لباس زیر مثل زیرپوش، آستین حلقه ای زیر تیشرت امری مذموم و ناپسند است.

بدین علت که تی شرت خود زمانی به عنوان عرق گیر و لباس زیر مورد استفاده بود.

پس پوشیدن لباس آستین حلقه ای زیر آن به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

در این قسمت به دسته بندی تیشرت ها اشاره می کنیم.

تیشرت با یقه هفت ها

از ویژگی ای تیشرت این است که می توانید بدون رژیم لاغر شوید.

شاید در  نیم نگاه  تی شرت های یقه هفت به اندازه یقه گردها جذاب به نظر نرسند ولی برای این طراحی دلیلی وجود دارد. تی شرت های یقه هفت، م مناسب برای مصرف کننده هایی است که بالاتنه بزرگی دارند که  باعث می شود بالاتنه شما جمع و جورتر نمایان شود.هر چقدر یقه و فرم هفتی شکل آن باز تر باشد، صورت و بدن شما را لاغرتر نشان می دهد  پس اگر بالا  تنه شما صاف و بدون برجستگی است، این مدل خیلی توصیه نمی شود. در ضمناز آنجایی که مدل تی شرت یقه هفت قسمت بیشتری از گردن بیرون لباس می ماند، پس برای افراد کوتاه قد بسیار مناسب است و آنها را بلندتر نشان می دهدو در کل تی شرت های یقه هفت، معمولا مناسب مصرف کننده هایی است که بالاتنه بزرگی دارند.

تیشرت با یقه گردها

این نوع تیشرت در حین سادگی ، دوست داشتنی است.
ارتش آمریکا اولین از تی شرت یقه گرد در حجم انبوه برای لباس  افسرانش و سربازان استفاده کرد.  به طور کلی تی شرت های یقه گرد مناسب آدم هایی است که بالاتنه ظریفی دارند، چون باعث می شود بالاتنه و سرشانه آنها بزرگ تر از حالت طبیعی اش به نظر بیاید؛ به همین دلیل است که  بدنسازها و کسانی که می خواهند ورزشکار به نظر برسند، تی شرت یقه گرد به تن می کنند.

تیشرت با یقه دارها (پلوشرت ها)

این نوع تیشرت باعث برطرف کردن افتادگی سر شانه ها
اگر شانه های افتاده ای دارید، فاصله بین آنها چندان زیاد نیست و بالاتنه تان چندان پر نیست، از تی شرت های یقه دار استفاده کنید. تی شرت های یقه دار پوشاننده عیب های شما هستند و اگر گردن دراز یا قد خیلی بلندی دارید، بهتر است انواع تیشرت یقه دار استفاده کنید. انواع یقه ها ی کانتونایی، U شکل، دکمه دار و … وجود دارد ولی باز به سلیقه فردی بستگی دارد.

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *