برند گوچی «Gucci» در آخرین فشن شو خود، با خلاقیتی که به مدل لباس و چهره مانکن‌ها داده، توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کرده است.

در واقع او برای این فشن شو از روسری، نقاب، خال، عمامه و معماری آسیایی الهام گرفته است.

 

 

برند گوچی «Gucci» در آخرین فشن شو خود، با خلاقیتی که به مدل لباس و چهره مانکن‌ها داده، توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. در واقع او برای این فشن شو از روسری، نقاب، خال، عمامه و معماری آسیایی الهام گرفته است.

 

 

 

 

 

 

1,739 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *